Partisan: ennél primitívebb terepjáró nincs

Els? látásra nehéz eldönteni, hogy a Partisan One vicc-e, de nem egészen véletlen, hogy úgy néz ki, mintha játék volna. A legnagyobb el?nye ugyanis az, hogy egyszer?en lapra szerelhet?.

 

A katonai terepjárók világában nem ritkák a randa, vagy primitív formák, de a Partisan Motors els? járm?ve bármelyik Hummernél vagy GAZ Tigernél borzalmasabban néz ki. Az acél zártszelvényekb?l hegesztett váz mindenütt csak derékszögeket tartalmaz, itt-ott kilógnak bel?le a csavarok, és a vázat alkotó csövek tele vannak lezáratlan lyukakkal. Ám mindez nem véletlen: az orosz származású, de Németországban él? dr. Juríj Posztinkov mérnök, a cég alapítója ugyanis azt találta ki, hogy olyan terepjárót készít, amely minimális szaktudással összeszerelhet? az alkatrészeket tartalmazó, nagyon kis helyre összecsomagolható alapkészletb?l, és ehhez még szakm?hely sem kell.

Ez a megoldás ráadásul azt jelenti, hogy viszonylag egyszer?en készíthet? a Partisan nev? árm?b?l rövidebb és hosszabb változat, igény szerint, és bizonyos határok közt valószín?leg a szélesség növelésének sincs akadálya. Emellett a konstrukt?r szerint három- vagy négytengelyes változatok összerakásának sem lehet különösebb akadálya. A vázon található lyuk-rengeteg sem céltalan: oda rögzíthet?k a páncéllemezek, amelyekkel szintén rövid id? alatt felszerelhet? a járm?.

Azt egyel?re nem tudjuk, hogy a lapra szerelhet? terepjáró, amelyb?l egy szabvány konténerben összecsomagolva akár öt is elfér, milyen m?szaki alapokra épülhet, viszont a tervez? nagyon biztos a tákolmányában a járm?vében, olyannyira, hogy száz év garanciát is vállalna rá. Hogy ráharapnak-e a befektet?k az ötletre, az persze kétséges, de ha tényleg tudja, amit ígér, a szuperprimitív terepjáró akár a világ hadseregeinek új kedvencévé is válhat.

 


Forrs: http://totalcar.hu/magazin/hirek/2017/10/12/partisan_ennel_egyszerubb_terepjaro_nincs/

Totalcar

A Petrényi Család Honlapja

Ha tetszett, oszd meg ezt a cikket!

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn