A Lidl független szakértők szerint is nagyon jól csinál valamit

Hatodszorra nyerte el a Superbrands díjat a Lidl Magyarország. A nagyközönség számára is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjeggyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák közel 90 országban.

A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

Újabb alkalommal is elismerték

A Lidl Magyarország hatodik alkalommal tudhatja magáénak az elismerést és tartozhat a legnépszerűbb márkák mezőnyébe.

Ez az elismerés nagyon fontos a számunkra, hiszen jelzi, hogy jó irányba haladunk, munkánk nem hiábavaló."

Köszönjük vásárlóink bizalmát, elégedettségükért továbbra is mindent megteszünk. Valamennyi munkavállalónknak ezúton is köszönjük, hogy hozzájárultak a közös sikerhez – mondta Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője.

Újabb elismerést kapott a német hátterű diszkontláncForrás: BELGA/AFP/Patrick Lefevre

Szigorúan ítél a döntőbizottság

Superbrands díjakat idén a tizennegyedik alkalommal ítélték oda Magyarországon.

A döntést több lépcsős előszűrés után 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság hozta meg.

A programot huszonhárom évvel ezelőtt a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában.

A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása.

A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.



Forrás: http://www.origo.hu/gazdasag/20180508-lidl-fuggetlen-szakertok-szerint-nagyon-jol-csinal-valamit.html

Origo

A Petrényi Család Honlapja

Ha tetszett, oszd meg ezt a cikket!

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

INFORMÁCIÓ MEGNYITÁSA