?>

Párizs meghódítására készül a Nanushka

Szeptember 29-én mutatja be a 2020-as tavaszi-nyári női kollekcióját Nanushka a párizsi Fashion Weeken. Egyedüli magyar márkaként olyan neves divatházak mellett lép majd a kifutóra, mint a Valentino, Dior, Stella McCartney vagy Saint Laurent.

Júniusban a férfi, szeptemberben pedig női kollekcióját mutatja be Nanushka Párizsban. 

A Nanushka csapata: Sándor Szandra - kreatív igazgató, alapító, Baldaszti Péter - társtulajdonos, Igazgatóság elnöke, Kovács Máté - operatív vezetőFotó: Hirling Bálint - Origo

A Fashion Weeken első alkalommal megjelenő női kollekció a "Faded by The Sun" elnevezést kapta. A kollekcióhoz a nyári sziluettek és napszítta natúr anyagok szolgáltak inspirációul.

Hatalmas lehetőség és elismerés ez a mára világhírűvé vált magyar divatmárka számára. Sándor Szandra ruhái olyan neves és elismert divattervezők kollekciói mellett kapnak szerepet, mint például Stella McCartney vagy Saint Laurent. 

Nanushka és csapata hosszú hónapok óta készül a nagy eseményre

A bemutatott kollekció tervezése fél évvel a prezentáció előtt megkezdődött, a bemutatóra pedig három hónapja folyamatosan készülnek, nem is akárkikkel. A prezentáció kapcsán a Nanushka a Bureau Betak produkciós irodával dolgozik együtt, ami a világ vezető cége ebben a műfajban, többek között a Dior bemutatóit is ők szervezik. 

Nanushka két év alatt több mint háromszorosára növelte a viszonteladói számát, az értékesített ruhadarabokét több mint ötszörösére, a bevételét pedig megtízszerezte, miután a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. által kezelt EXIM Növekedési alap befektetett a vállalatbaForrás:Nanushka

A párizsi bemutató mellett egy egyedülálló kezdeményezést is indított a kollekció kapcsán a Nanushka. A mindössze 370 fős Nógrád megyei Terény községben egyedi kerámiagombok készítését tanulhatták meg az ott élő nők, és ezek a gombok kerültek aztán a kollekció néhány darabjára.  A kézzel készült kiegészítők a tervek szerint a későbbi kollekciókban is fontos szerepet kapnak majd.

Gubicza Ágoston, a GB & Partners többségi tulajdonosa

A több mint tíz éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. 

A Nanushka márka azóta 60-ról 200-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát, és a 2016-os 335 millió és a 2017-es 766 millió forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2,6 milliárd forint árbevételt és 300 millió forint pozitív EBITDA eredményt ért el.

Nanushka-modellek a korábbi New York Fashion WeekenForrás: AFP/2018 Getty Images/Astrid Stawiarz

A Társaság növekedési dinamikáját mutatja, hogy 2019 első félévében a Társaság árbevétele 2,845 milliárd forint volt 270 millió forint EBITDA mellett, ezek alapján várhatóan a Nanushka 2019-ben megduplázza a 2018-as év árbevételét, és meghaladja majd az 5 milliárd Ft-ot.



Forrás: https://www.origo.hu/itthon/20190923-parizs-meghoditasara-keszul-a-nanushka.html

Origo

A Petrényi Család Honlapja

Ha tetszett, oszd meg ezt a cikket!

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn